Nemyslíš, zaplatíš končí. Ministerstvo pokračování kampaně nechystá

nebude šetřit na projektech, které zachraňují lidské životy.

Teď je vše jinak!

Zastavilo pětačtyřicetimilionovou zakázku na pokračování kampaně. Důvodem jsou úspory. Samotnou značku a slogan si ale nechává a chce je využít při některých preventivních akcích.

„Výběrové řízení bylo ukončeno po prvním kole a nepokračuje. Vítěz nebude. Ministerstvo od záměru vynaložit 40 milionů ustoupilo z důvodu úspor,“ řekl iDNES.cz mluvčí resortu Karel Hanzelka.

Ještě v září se s pokračováním soutěže počítalo a ministerstvo dopravy uvedlo, že do prvního kola se přihlásily dvě firmy. Kvůli probíhající soutěži nekonkretizovalo, které společnosti to byly. Pouze sdělilo, že obě splnily formální náležitosti a jejich nabídky jsou posuzovány.

Pak ale přišly radikální kroky a ministr dopravy Vít Bárta (VV) odvolal ředitelku oddělení BESIP Zuzanu Ambrožovou, která měla projekt pod svými křídly. Důvodem byla změna koncepce BESIPu.

Navíc deník Mladá fronta DNES upozornil, že ministerstvo má problém s vysíláním klipů kampaně od režiséra Filipa Renče. Chybí k nim licence.

Jediné, co z kampaně zbylo, je tedy nakonec jen slogan „Nemyslíš, zaplatíš“ a jeho grafická podoba. Obou se ministerstvo dopravy nechce vzdát. „Značku Nemyslíš – zaplatíš, která se stala velmi silnou, chceme v budoucnu nadále používat. Příští rok ji zachováme v aktivitách BESIPu. Rozsah a podobu jejího užití oznámíme do konce tohoto roku,“ dodal Hanzelka.

Drsná kampaň zaměřená na mladé řidiče byla v historii ministerstva dopravy vůbec tou nejdražší. Její původní část, která obsahovala například Renčovy spoty, stála na 150 milionů korun.

Kam dál?

  • ZDE:  
Říjen 28, 2010

Štítky:

Napsat komentář