Pochvala správci komunikace?

u nás stojí několikanásobek ceny oproti např. německým silnicím, to se asi divíme a ptáme proč?!

  • O nutnosti proč proinvestovat (a komu „rozdat“) co nejvíce korun se snad ani zmiňovat nechci!

Je ale celá řada věcí, které se dají ovlivnit a není to jen o rozpočtech. Je to jen a jen v lidech a jejich bystrosti, nebo zabedněnosti.

Dnes, na tomto místě, záměrně neukazuji na konkrétní silnici a konkrétního správce komunikace, ale chci Vás tímto požádat o kritické sledování práce těch, kteří za nemalé peníze dbají o naši bezpečnost. Čili tam, kde je potřeba chválit, chvalme, ale tam, kde je potřeba hlavně pro bezpečnost něco udělat, je na místě nekompromisně ukázat,kdo je za onen úsek silnice odpovědný.

Zde je několik obrázků, jak bezpečně může příkop vypadat v úseku mezi dvěma zatáčkami. Jednoznačně tudy nepřítel bez zranění neprojde a o to asi jde! Ve středověku se ochranné příkopy jen hemžili takovýmito napichováky! Co se asi stane, když ve dvacítce zavrávorá malý cyklista a upadne dolů? Pošlete k nám obrázek takového „zařízení“ třeba z již vzpomínaného Německa.

Ten pracovník, který to řezal šel domů s výplatou? Ten vedoucí, který to kontroloval je spokojený, že jim jde metr za metrem podle plánu jarní údržby a budou prémie?

Může se stát – nemusí? Ale když by se stalo – půjde se té rodině omluvit kdo? „Vlastně já zapomněl, vždyť tu máme ještě „gumový“ (přizpůsobivý) zákon 361/2000 Sb. § 18 odst. 1 Nepřizpůsobení rychlosti stavu a …“! Prostě si to zavinil sám a patří mu to!

Správce komunikace požádáme o nápravu a jsem sám velmi zvědav, co se dozvíme?

Maz.

ObrazekObrazek

Obrazek
Obrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Květen 5, 2010

Štítky:
  • Tyto fotografie s těmito „bodáky“ na okraji silnice na nejmenovaném úseku jsou jasnou ukázkou,nechci říct přímo debilizmu onoho (nebo oněch) pracovníků . Myšlenkové pochody těchto bytostí lze shrnout do pár slov. Lhostejnost?Lenost? Už aby padla, a já mohl co nejdříve zmizet? Myslet v souvislostech a hlavně domýšlet věci a své konání do konce.Co by se my asi (nedej pánbůh)stalo,kdybych já z nějakého důvodu, i mnou nezviněném doplachtil na tyto kůly a zastavil se o ně,třeba hlavou?Pak už bych jako Patric Schwayzi mohl jen jako duch shlížet ze shora na svoji těl.schránku ležící kdesi na tom osudném okraji silnice. Ale takových podobných míst jsou v célé naší zemi stovky.A kontrola provedené práce odpovědnými? To je alfa a omega všeho.Asi žádná nebo ledabylá. „jo, to je dobrý Tondo,jedeme dál.uroven myšlení asi na stejné úrovni.Jsem také motorkář,a vidím při cestování hodně takovýchto „lahůdek“.Je dobré,že se na ně upozorňuje.Bohužel policie v tomto sama nedělá skoro nic . jen když se už pak něco stane. Opravdu si myslím, že spolková policie v Německu si všímá věcí, které zdánlivě s provozem na silnici nesouvisí a hlavně jde za tím problémem tvrdošíjně,dokud ta dotyčná firma nezjedná nápravu,ale účinnou nápravu! Doporučoval bych nějakou stáž naších lidí od policie aby si udělali obrázek o práci našich policejních sousedů. Často jsem právě v SRN, tak mohu si udělat obrázek a srovnávat nesrovnatelné. Je to na delší téma. Děkuji za tyto obrázky a za to že o nich je slyšet. Je naší povinností na tyto nešvary poukazovat,aby mizeli z našich silnic, z naší krásné přírody. Motorkář zdenek, at se nám vydaří počasí a silnice jsou hezčí!!! ahoj všem!!

  • Díky za názor!
    Konec konců, když na svých toulkách objevíš nějakou past tak nafotit a poslat k nám! Naší snahou je, aby tyto a jakékoliv jiné zrůdnosti byly postupně odstraňovány! Teď už se chystáme na ředitelství Silniční správy a údržby silnic libereckého kraje, aby co možná nejdříve vyrobili nápravu! Jestliže ne, úsek dostane konkrétní jméno! Budeme informovat.
    Hezký den!
    M

  • Napsat komentář